خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

معرفی دانش‌آشتیانی بجای نجفی به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ترمیم کابینه در جلسه صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور سخنگوی دولت و معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد: در این نشست درخصوص ایجاد هماهنگی حداکثری میان فراکسیون امید و دولت به‌منظور انتخاب نیروهای توانمند برای تصدی سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ورزش و جوانان تشکیل شده است.

تصویب انتخاب اعضای فراکسیون امید در شورای‌عالی اصلاح‌طلبان

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از تصویب عضویت نمایندگان این فراکسیون در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد که سه نفر از اعضای فراکسیون در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و یک نفر در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان عضویت داشته باشند.

به گفته پارسایی انتخاب سه عضو فراکسیون در شورای‌عالی سیاستگذاری و همچنین یک نفری که قرار است در شورای هماهنگی حضور داشته باشد، هنوز انجام نشده و صرفاً درباره سهمیه اعضای فراکسیون در این دو شورا تصمیم‌گیری شد.

معرفی دانش آشتیانی به جای نجفی

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز با بیان اینکه در فراکسیون امید صحبت‌هایی در مورد معرفی آقای نجفی مطرح شده، اما از صبح امروز شایعه‌ای درخصوص احتمال انتخاب فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی به‌عنوان جایگزین نجفی در وزارت آموزش و پرورش مطرح شده است.

کد خبر : ۴۲۱۵۸۳