خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

پیوستن به جامعه جهانی یعنی وابستگی به غرب

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: پیوستن به جامعه جهانی یعنی دوباره وابستگی را شروع کنیم. مانند دوران قاجار و پهلوی که کشوری مرده بود و به غرب وابسته بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مراسم عزاداری ماه محرم گفت: بحمدالله همه جا عزاداری‌ها آبرومند برگزار شد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان نخبه اشاره کرد و گفت: باید از نخبگان کشور حراست و مراقبت شود تا آنها رشد کنند.

او به مسائل روز جهان اشاره و تصریح کرد: اگر باور انقلابی و حسینی بود، همه مانند امام (ره) می‌گفتند آمریکا باید زیر پا له شود. پیوستن به جامعه جهانی یعنی دوباره وابستگی را شروع کنیم. مانند دوران قاجار و پهلوی که کشوری مرده بود و به غرب وابسته بود.

صدیقی به جنایات عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: این کشور آنقدر جنایتدارد که از شمار خارج است. عربستان جنایت می‌کند و کودک‌کشی می‌کند اما به سازمان ملل پول می‌دهد تا اسم آل‌سعود از لیست جنایتکاران خارج شود.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به رزمایش نیروی هوایی ارتش گفت: این رزمایش نقطه عطفی بود و امیدی برای ملت و دلگرمی برای منطقه است، ضمن اینکه این رزمایش کسانی که در منطقه درپی توطئه هستند را تضعیف می‌کند.

صدیقی به سالگرد مرحوم مهدوی کنی اشاره و خاطرنشان کرد: مرحوم مهدوی کنی در هر جبهه‌ای بود، در پی حق بود و همواره یار ولایت بود.

کد خبر : ۴۲۱۰۶۸