خبرگزاری کار ایران

رحیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا /تکرار/

ترکیب شورای‌عالی اصلاح‌طلبان پذیرای همه انتقادهاست/ مجمع ایثارگران فعالیت خود را ادامه داده است

نماینده مردم تهران با بیان اینکه تجربه اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته را ادامه می‌دهیم، گفت: مجمع ایثارگران فعالیت خود را ادامه داده است.

علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، درباره ترکیب جدید شورای‌ عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: همه ملت دو دوره تجربه کار اصلاح‌طلبان را دیدند که هم با فداکاری و ایثار و هم با مدیریت عالی توانستند به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنند.

او به تجربه انتخابات مجلس در سال ۹۴ اشاره و تصریح کرد: همگرایی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو همچنان بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس به برخی اختلافات جزیی در اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: این اختلافات طبیعی است و خوشبختانه ترکیب شورای عالی به شکلی است که بتوانند پذیرای همه انتقادها باشند و بتوانند به ائتلافی بزرگتر از سال ۹۴ برسند.

او درباره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: هنوز مجوز این حزب صادر نشده است، اما فعالیت‌های این تشکل منتظر صدور مجوز نهایی تشکل نمانده و در فعالیت‌های مذهبی و سیاسی و اجتماعی که نیاز به دریافت مجوز از کمیسیون ماده ده احزاب ندارد، فعال است.

رحیمی به ترکیب جدید کمیسیون ماده ده احزاب اشاره کرد و گفت ورود دو نماینده فراکسیون امید به کمیسیون ماده ده احزاب این فرصت را فراهم خواهد کرد که هم ایثارگران و هم سایر احزاب اصلاح‌طلب که برای مجوز درخواست داده‌اند بتوانند هرچه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کنند.

کد خبر : ۴۱۸۹۱۹