خبرگزاری کار ایران

جلسه هم‌اندیشی مسئولان امور بانوان وزارت کشور و خانه احزاب برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مسئول امور بانوان وزرات کشور و امور بانوان خانه احزاب ایران با حضور رئیس این تشکل صنفی - سیاسی برگزارشد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه که در محل خانه احزاب برگزار شد، مرضیه فرهمندپور، مشاور امور بانوان وزیر کشور گزارشی ازحوزه فعالیتش ارائه داد و گفت: پیشنهاد ما این‌ است که باهمکاری کمیته امور بانوان خانه احزاب ایران، همایش هم‌اندیشی زنان را برگزار کنیم تا نگاه زنان به عملکرد دولت را پررنگ سازیم و نیز صدای زنان فعال فرهیخته را به گوش جامعه برسانیم.

وی افزود: ما معتقدیم که برخلاف بعضی از نظرات که می‌گویند باید زنان برای مردان یا زنان برای زنان باشند، لازم است به جایی برسیم که همه برای زنان باشند.

در ادامه این نشست قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران هم با گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم، از همکاری وزارت کشور برای افتتاح مکان خانه احزاب ایران تشکر کرد و با استقبال از پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری همایش هم‌اندیشی زنان، گفت : خانه احزاب ایران به سه طریق می‌تواند برای برگزاری این همایش کمک وهمراهی کند، از جمله اینکه کمیته امور بانوان ومشاور امور زنان به‌صورت مشترک این همایش را برگزار کنند یا اینکه وزارت کشور خود برگزار کننده این همایش باشد و کمیته امور بانوان خانه احزاب نیز به وزارت کشور برای برگزاری این همایش کمک کند.

وی در پایان افزود: همچنین کمیته امور بانوان خانه احزاب می‌تواند برگزارکننده این مراسم باشد مانند سایر همایش‌های فصلی خانه احزاب، وزرات کشور نیز از ما پشتیبانی نماید.

در پایان این جلسه مقرر شد مشاور امور بانوان وزیر کشور پیشنهادات خانه احزاب را برای برگزاری این همایش با وزیر  کشور در میان گذارد و نتیجه نهایی را اعلام کنند تا اقدامات عملی واجرایی لازم انجام شود.

 

کد خبر : ۴۱۸۸۵۸