خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام صدیقی:

باید در تمام این کشور قانون حسینی برپا کنیم

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: امام حسین (ع) الگوی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش ایلنا، مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در هیات سیدالشهدای نیروی زمینی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و با حضور نماینده ولی فقیه در ارتش حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، فرمانده نیروی زمینی، رییس اداره عقیدتی سیاسی، فرماندهان، مسئولین و آحاد مردم شریف تهران در حسینیه سیدالشهداء نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به خصوصیات سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) گفت: امام حسین (ع) یکی از الگوهای رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بود و شهدای ما با نام این امام رئوف رهسپار جبهه و جنگ می‌شدند تا از کیان این کشور دفاع کنند و با ذکر یا حسین بود که جانشان را نثار می‌کردند و به دیار حق تعالی می‌شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: سیدالشهداء آیینه خدا نماست و خلیفه مطلق بین انسان‌های روی زمین بوده و خواهد بود. امام حسین (ع) نمونه بارزی از یک انسان کامل است می‌توانیم با تحقیق و پژوهش از زندگی این امام در دوران مختلف زندگیش الگو‌های مناسبی را برای خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌نماییم کسب کنیم.

امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به دسته بندی اهل ذکر از نگاه قرآن کریم اظهار داشت: انسان‌های اهل ذکر در تمامی مراحل زندگی خداوند را نظاره گر بر اعمال و رفتار خود می‌بینند و در هر مرحله‌ای از زندگی از یاد خدای خود غافل نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: این مملکت، مملکت سیدالشهدا (ع) است و ما باید در تمام این کشور قانون حسینی برپا کنیم.

کد خبر : ۴۱۷۳۰۵