خبرگزاری کار ایران

واکنش علوی به اظهارات محسن رضایی؛

توضیح وزیر اطلاعات درباره خنثی‌سازی عملیات داعش در نماز جمعه تهران

وزیر اطلاعات با اشاره به خبر محسن رضایی درباره اقدامات داعش در نمازجمعه تهران گفت: اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به گزارش سال گذشته بنده بوده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی درباره گزارش مطرح ‌شده از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از انهدام یک گروه تروریستی که قصد انفجار در نماز جمعه تهران را داشتند، گفت: بنده حدود یک سال پیش گزارشی در این خصوص در مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردم.

وزیر اطلاعات همچنین به خانه ملت گفته است که اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منوط به گزارش سال گذشته بنده بود و مربوط به امسال نیست.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته محسن رضایی گفته بود افرادی که قصد داشتند در نماز جمعه تهران بمب‌گذاری کنند، دستگیر شده‌اند که حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در این مورد گفته بود ممکن است در گذشته‌های دور چنین موردهایی بوده، اما گزارش جدیدی در این زمینه نداشتم.

محسن رضایی در بیانیه‌ای در توضیح اظهارات خود گفته است که گزارش مطرح‌شده توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از انهدام یک گروه تروریستی که قصد انفجار در نماز جمعه تهران را داشتند، ناظر بر گزارش وزیر محترم اطلاعات در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

کد خبر : ۴۱۶۸۷۶