خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نهاجا:

نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از گذشته از کیان کشور دفاع می‌کند

جانشین فرمانده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش امروز با اتحاد با دیگر بخش‌های نیروهای مسلح به مراتب آماده تر از گذشته از استقلال و کیان کشور دفاع خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،  امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس در بهشت زهرا با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به همه ملت ایران گفت: این یادمان به منظور تقدیر از رشادت‌ها،‌ دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری نیروی هوایی و شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) ساخته شد.

او اظهار امیدواری کرد، این یادمان برای نسل جوان کشورمان ایثارگری‌ها و گوشه‌ای دلاورمردی‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد.

جانشین فرمانده نهاجا در خصوص آمادگی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از ایران اسلامی گفت: نیروی هوایی در موقعیتی که لازم بود آمادگی خود را برای حفظ و حراست از کشور نشان داد و امروز نیز با اتحاد با دیگر بخش‌های نیروهای مسلح به مراتب آماده تر از گذشته از استقلال و کیان کشور دفاع خواهد کرد.

همزمان با هفته دفاع مقدس یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س) در گلزار شهدای انقلاب اسلامی ایران افتتاح شد.

این یادمان یادآور دلاورمردی‌های ۱۲۴۳ شهید نهاجاست که ۳۳۳ شهید خلبان را به میهن اسلامی تقدیم کرده است و از این میان ۲۱۴ خلبان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم حفاظت از استقلال و کیان ایران اسلامی ‌کرده‌اند.

کد خبر : ۴۱۵۱۴۵