خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نگران ایجاد شکاف میان اصلاح‌طلبان نیستیم/ انتقاد فراکسیون امید از برخورد دوگانه با رسانه‌ها

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس دهم با بیان اینکه این فراکسیون نسبت به ایجاد شکاف میان اصلاح‌طلبان نگرانی خاصی ندارد از برخورد دوگانه با رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: فراکسیون امید از تمامی رسانه‌ها حمایت خواهد کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح روز گذشته هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس اعلام کرد: بنابر تصمیم هیات رییسه، هفته‌ای یک جلسه به نشست هیات رییسه، شورای مرکزی یا مجمع عمومی فراکسیون اختصاص خواهد داشت و صبح روز گذشته نیز در این راستا، اعضای هیات رییسه تشکیل جلسه دادند.

بحث درباره مشکلات بازنشستگان و فرهنگیان در نشست فراکسیون امید

او با اشاره به برخی مباحث مطروحه در نشست صبح روز گذشته فراکسیون امید گفت: در نشست اخیر درباره موضوع‌ها و اخبار کلی جامعه صحبت‌هایی مطرح شد و درباره مشکلات کلی بازنشستگان و فرهنگیان نیز اظهارنظرهایی انجام شد.

انتقاد فراکسیون امید از برخورد دوگانه با رسانه‌ها

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس با بیان این‌که رسانه‌های گروهی نقش بسیار مهم و حساسی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند، یادآور شد: در این جلسه صحبت‌هایی درخصوص لزوم حمایت از رسانه‌ها و اصحاب رسانه مطرح شد و درخصوص برخورد دوگانه با رسانه‌ها و افرادی که در رسانه‌ها و فضای مجازی اثرگذار هستند، انتقادهایی صورت گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: فراکسیون امید از تمامی رسانه‌ها و افرادی که به شفافیت فضای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در جامعه یاری می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

انتخاب سه‌نفر از فراکسیون امید برای حضور در شورای‌عالی سیاست‌گذاری

او همچنین درپاسخ به سوال دیگری درباره انتشار بیانیه‌هایی ازسوی برخی احزاب اصلاح‌طلب و تصمیم فراکسیون امید درخصوص حضور سه نفر از اعضای این فراکسیون در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: درمورد حضور سه نفر از فراکسیون امید در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صحبت‌ها و تصمیم‌های اولیه و کلی اتخاذ شده اما مصادیق این تصمیم نهایی نشده و هنوز در مورد این‌که کدام سه نفر به عضویت این شورا درآیند، تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس با اشاره به لزوم حفظ انسجام در میان اصلاح‌طلبان گفت: این انسجام قطعاً در پیروزی کلی جریان اصلاحات نتیجه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد همگی به سمتی برویم که این انسجام پایدار بماند و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

نگران ایجاد شکاف در میان اصلاح‌طلبان نیستیم

پارسایی در پایان تصریح کرد: شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان علاوه بر بحث انتخابات، همواره نشان داده که در ایجاد انسجام میان جریان‌های مختلف اصلاح‌طلب تاثیرگذار است و واقعیت این است که ما نسبت به ایجاد شکاف میان اصلاح‌طلبان، هیچ نگرانی خاصی نداریم.

کد خبر : ۴۱۴۶۳۴