خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

چگونه صلاحیت حرفه‌ای فدای شیطنت‌های جناحی می‌شود

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در یادداشت کوتاهی، برخی ابهامات ایجاد شده درخصوص مصاحبه اخیر خود با یکی از پایگاه‌های خبری اصولگرا را توضیح داد.

محمود صادقی در یادداشت کوتاهی که در اختیار ایلنا قرار داد با انتقاد از نحوه انتخاب تیتر و بازتاب گفت‌وگوی اخیر خود با یکی از پایگاه‌های خبری اصولگرا به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در این یادداشت کوتاه با اشاره به این‌که «یک رسانه مدعی اصولگرایی میانه صلاحیت حرفه‌ای خود را فدای شیطنت‌های جناحی می‌کند»، نوشت:

این سایت اصولگرا پس از اصرار و پیگیری فراوان روز یکشنبه ۹۵/۶/۲۸ مصاحبه‌ای با اینجانب انجام داد که روز چهارشنبه ۹۵/۶/۳۱ با انتخاب تیترهایی نامناسب و شیطنت‌آمیز آن را منتشر کرد و سایت و کانال تلگرامی فارس نیز آن را به‌همان صورت بازنشر کردند.

این سایت این ۳ تیتر را برای مصاحبه انتخاب کرد: عارف در موضعی نیست که از فراکسیون گلایه کند/ شاید مجبور شویم برخی از بزرگان را حذف کنیم/ ورزشکاران جایی در لیست تهران نخواهند داشت

مقایسه این تیترها با متن مصاحبه که خود سایت به‌رغم بعضی دستکاری‌ها منتشر کرده حاکی از عمق شیطنت و رفتار غیراخلاقی این سایت در انتشار این مصاحبه است.

متن مربوط به تیتر اول: عارف در موضعی نیست که از فراکسیون گلایه کند، چون فراکسیون در عارف خلاصه می‌شود و وی رییس این فراکسیون است و مدیریت آن را بر عهده دارد.

متن مربوط به تیتر دوم: چون (در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها) محدودیت‌ها(ی موجود در انتخابات مجلس) وجود ندارد، طبیعتاً محدودیت‌های قبلی برای بستن لیست نخواهد بود و دست کسانی که می‌خواهند لیست را ببندند، بازتر است؛ اما شاید در آینده با یک مشکل شیرین نیز مواجه شویم و این بار رقابت بین ژنرال‌ها شکل گیرد و مجبور باشیم برخی از بزرگان را حذف کنیم تا افراد توانمندتر وارد مجلس شوند.

متن مربوط به تیتر سوم: این نماینده در پاسخ به اینکه ورزشکاران جایی در لیست تهران خواهند داشت، گفت: سلیقه من این نیست که بخواهیم برای تزئینِ لیست و بالا بردن جذابیت عوام‌فریبانه، ورزشکار و هنرمند وارد لیست کنیم. این افراد باید دست‌کم در حیطه تربیت بدنی متخصص باشند تا تاثیر داشته باشند. صرف چهره ورزشی نمی‌تواند ملاک برای حضور در این شورا باشد و به نظر من، این حرکت، انحرافی در کار سیاسی است.

سایت مذکور ظهر امروز پس از تماس و اعتراض اینجانب تیتر مصاحبه را اصلاح کرد ولی عصر امروز مجدداً مطلب را با تیتر نادرست دیگری منتشر کرد.

کد خبر : ۴۱۲۹۶۸