خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

جنوب کرمان را برای سرمایه‌گذاری تضمین می‌کنیم/ اقتصاد اولویت اول دولتمردان است

وزیر کشور تاکید کرد که جنوب کرمان را برای سرمایه‌گذاری تضمین می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوب کرمان افزود: باید همگی بسیج شویم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و همه باید در این زمینه فعال باشیم.

وی تصریح کرد: اداره اقتصاد کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی مدیون مقام معظم رهبری است و هر کسی برخلاف نظر ایشان عمل کند، خلاف رهبری قدم برداشته است.

وزیر کشور گفت: مردم پای کار نظام هستند و ما بدون حضور و مشارکت مردم موفق نمی‌شویم لذا مسئولان دست در دست هم گام‌های استواری برای کمک به مردم بردارند چراکه ما امانتدار مردم هستیم.

وی اظهار کرد: تقویت نظام جمهوری اسلامی کمک به دین است که پایه آن بر دوش مردم است و برای اینکه بتوانیم جمهوری اسلامی را تقویت کنیم باید عناصر آن را به یاد داشته باشیم.

رحمانی‌فضلی گفت: در کشورهای منطقه فتنه‌های زیادی وجود دارد اما با تدبیری که رهبری دارند، کشور از امنیت و آرامش بسیار خوبی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شامل لرستان، آذربایجان‌شرقی و کرمان افزود: وحدت و همدلی موجود در این سه استان باعث انتخاب آنها شده و اقتصاد مقاومتی در استان کرمان بسیار موفق بوده است.

وزیر کشور تصریح کرد: وحدت و انسجام درونی، استاندار خلاق با طرح‌هایی نو مانند مثلث توسعه اقتصادی، طرح همیاران آب و اخیرا هشت زون اقتصادی از جمله دلایل انتخاب کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی بوده است. وحدت در استان کرمان باعث توسعه سیاسی شده و امنیت بسیار خوبی در جنوب کرمان حاکم است.

رحمانی‌فضلی بیان کرد: همه ما دنبال این هستیم که توسعه در جنوب استان محقق شود و هر کسی دنبال فرصت برای سرمایه‌گذاری است ما جنوب کرمان را معرفی و تضمین می‌کنیم که سرمایه‌گذاری در جنوب موفق می شود.

وزیر کشور در سفری 2 روزه به جنوب استان‌کرمان سفر کرده است.

 

کد خبر : ۴۱۱۱۲۵