خبرگزاری کار ایران

دیدار روحانی با خانواده شهیدان عرب‌سرخی

رییس‌‌جمهور در فضایی صمیمی با حاج حسین عرب‌سرخی، پدر سه شهید والامقام، دیدار و ضمن تمجید و آرزوی سلامتی، از ایثار و فداکاری وی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در ادامه دیدارهای سرزده و صمیمی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی، ایثار و فداکاری والدین شهدا را ستودنی دانست و خطاب به پدر این شهیدان گفت: شما فداکاری بسیار بزرگی انجام دادید و قطعاً در پیشگاه خدای متعال از پاداش و اجر والایی برخوردار خواهید بود.

رییس‌‌جمهور تصریح کرد: پدری که سه فرزند خویش را در راه خدا فدا کرده است، عزیز هر دو دنیا است و بدون تردید ملت شریف ایران، قدر ایثار خانواده بزرگ شهیدان را به خوبی می‌داند و همواره پاسدار خون شهیدان خواهد بود.

در این دیدار حاج حسین عرب‌سرخی، پدر سه شهید بزرگوار ضمن اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهوری و بیان خاطراتی از فرزندان شهید خویش گفت: بسیار علاقه‌مند بودم که شما را از نزدیک ملاقات کنم و امروز بسیار خوشحال هستم که این آرزویم برآورده شد.

رییس‌جمهور در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری را به پدر شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی تقدیم کرد.

شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی در دوران دفاع مقدس و به ترتیب در سنین  ۳۰، ۲۱ و ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

کد خبر : ۴۱۰۹۱۰