خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

بررسی آخرین وضعیت تفحص از شهرداری تهران، FATF و نامه مرتضوی در نشست فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نشست روز یکشنبه فراکسیون امید، از بررسی آخرین وضعیت تحقیق‌وتفحص از شهرداری تهران، حواشی ایجاد شده درخصوص FATF و همچنین نامه عذرخواهی سعید مرتضوی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون امید در هفته آینده، اعلام کرد: باوجود این‌که مجلس در تعطیلات به‌سر می‌برد، در صورت آمادگى اعضا فردا -یکشنبه- نشست هیات رییسه فراکسیون امید به‌منظور بحث و بررسی آخرین اخبار و مسائل روز برگزار خواهد شد.

او با اشاره به انتشار نامه عذرخواهی سعید مرتضوی در مورد حوادث کهریزک که منجربه شهادت سه‌نفر از بازداشت‌شدگان حوادث سال ۸۸ شد، اعلام کرد: علاوه بر اعضای فراکسیون، همه نمایندگان مسئول هستند که در قبال مسائل مهم کشور و از جمله این موضوع اظهارنظر کرده و نباید نسبت به امور کشور بی‌تفاوت باشند و باید از مصالح ملت دفاع کنند.

سخنگوی فراکسیون امید خاطرنشان کرد: در مدت تعطیلات مجلس رخدادهایى که توجه افکار عمومى را جلب کرده و در جامعه باعث ایجاد کنجکاوى و حساسیت شده مثل  واگذاری املاک عمومی شهر تهران به برخی مسئولان و مدیران شهردارى، بحث FATF و جریان اعتراف و عذرخواهی سعید مرتضوى  و دیگر مسائل روز بحث و تبادل نظر خواهد شد

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد، تخلف‌های شهرداری صرفاً مربوط به واگذاری املاک نیست و این مسئله باعث شده نمایندگان نسبت به وظیفه خود درخصوص نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها ازجمله شهرداری تهران حساس‌تر شوند.

پارسایی در پایان یادآور شد: در همین راستا پس از پایان تعطیلات تابستانی، نمایندگان، کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی و غیرسیاسی مجلس باید نظرات خود را در خصوص مسائل کلان از جمله تفحص از شهرداری تهران به اطلاع مردم برسانند.

کد خبر : ۴۱۰۸۱۰