خبرگزاری کار ایران

در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود

پانزدهمین جلسه ‌گفت‌وگوهای راهبردی با حضور الهام امین‌زاده

پانزدهمین جلسه از ‌گفت‌وگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ساعت روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

به‌ گزارش ایلنا، الهام امین‌زاده عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی سخنرانِ پانزدهمین جلسه‌ی گفت‌وگوهای راهبردی است.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی، شخصیت­‌ها و نخبگان صدیق کشور، تجارب ارزشمندی را در فرآیند پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور و نیز رفع موانع و مشکلات فراملی، منطقه­‌ای و ملی کشور در نهادهای نظامی-امنیتی، قوای مجریه، مقننه و قضائیه و نهادهای مردمی و بخش خصوصی اسلامی کسب کرده‌اند.

انتقال این تجربیات و دانش مسئولان پرسابقه و تأثیرگذار در روند پیشرفت انقلاب اسلامی و نیز مؤثر در نظام‌سازی جمهوری اسلامی ایران می­‌تواند چراغ راهی برای حرکت­‌های آینده کشور تلقی گردد.

برای بهره‌­گیری از این تجارب ارزشمند، برگزاری نشست­‌های راهبردی در دستور کار  «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» قرار گرفت تا ان شاء‌الله بتواند با وقوف بر مسائل کلان و چالش‌­های عمده، از فرصت‌ها، بهتر در جهت بهر‌‌ه‌گیری در جهت تدوین سند الگو استفاده کند.

تاکنون علیجنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنایع، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های دیگری از سه قوه در این نشست‌ها شرکت داشته‌اند.

کد خبر : ۴۰۹۹۹۶