خبرگزاری کار ایران

علیجانی‌زمانی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

بازدید نمایندگان تهران از محله‌های جنوب پایتخت/ ارائه گزارش توسط ساجدی‌نیا

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با اعلام خبر بازدید شبانه تعدادی از نمایندگان پایتخت از ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و برخی محل‌های شهر تهران، نسبت به تدوام چنین اقدام‌هایی اظهار امیدواری کرد و گفت: سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ارائه گزارش‌های مکتوب، شفاهی و تصویری به نمایندگان پرداخت.

محسن علیجانی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به بازدید شبانه تعدادی از نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات از چندین محله پایتخت و همچنین ستاد فرماندهی انتظامی تهران‌بزرگ، اعلام کرد: این بازدید به‌همت کارگروه امنیت و سیاست مجمع نمایندگان تهران انجام شد که بر این اساس حدود ۱۲ نفر از نمایندگان مردم پایتخت ضمن بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی تهران‌بزرگ، از تعدادی از محله‌های پایتخت سرکشی کردند و از نزدیک شاهد برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بودند.

او گفت: در ابتدای این بازدید شبانه، نمایندگان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جلسه‌ای با سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین معاونان وی حضور یافتند و بدین‌تریب در جریان برخی مشکلات قرار گرفتند.

دبیر مجمع نمایندگان تهران یادآور شد: سردار ساجدی‌نیا و همکاران‌شان در نیروی انتظامی تهران بزرگ گزارش‌هایی را به‌صورت شفاهی، مکتوب و تصویری به نمایندگان ارائه کردند و پس از بیان نکاتی درخصوص مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی، نمایندگان را در این بازدید شبانه از سطح شهر همراهی کردند.

این عضو فراکسیون امید در مجلس ضمن تشریح بازدید شبانه نمایندگان تهران از سطح شهر گفت: نمایندگان از برخی مناطق و بوستان‌های محله شوش و هرندی بازدید کردند و از نزدیک در جریان آسیب‌های اجتماعی این مناطق قرار گرفتند و با حضور در کلانتری محله هرندی، از منطقه تحت‌نظرگاه این کلانتری نیز بازدید به عمل آوردند و همچنین در جریان وضعیت معتادان متجاهر در بوستان‌ها و محله‌های جنوب پایتخت قرار گرفتند.

علیجانی‌زمانی در پایان ضمن اظهار امیدواری نسبت به تدوام چنین اقدام‌هایی از سوی مجمع نمایندگان تهران، خاطرنشان کرد: از دستاوردها و اهداف چنین بازدیدهایی این است که نمایندگان قادر خواهند ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، از نزدیک با مشکلات مردم در امور مختلف آشنا شده و بر این اساس، برای حل این مشکلات در مجلس برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، این بازدید درحالی با مدیریت مصطفی کواکبیان رییس کارگروه امنیت و سیاست مجمع نمایندگان تهران انجام شد که این مجمع متشکل از چهار کارگروه «فرهنگی و اجتماعی»، «مدیریت شهری»، «اقتصادی» و «امنیت و سیاست» است.

کد خبر : ۴۰۹۹۳۵