خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

فرمانده کل ارتش شهادت امیر شیرانی را تسلیت گفت

در پی شهادت امیر دریادار شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر دریادار دوم شیرانی از فرماندهان بی‌نظیر در عرصه جهاد بود که لباس خدمت و حراست در منطقه‌ای حساس از ایران اسلامی را بر تن کرده و در لبیک به ندای رهبر و مراد خود، تمام تلاش خود را به کار بُرد و سرانجام در راه آنچه که به آن اعتقاد داشت به لقاءلله پیوست.

وی با تعهد، ولایتمداری، تدین و ایثارگری و در راه سربازی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از مصادیق بارز فرماندهان جهادی و شهید اقتصاد مقاومتی بود که سعی و تلاشی وافر در جهت آبادانی سواحل مکران و نیز افزایش اقتدار دفاعی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت و با حضور جهادگرانه خود نقش مهمی در منطقه حساس و راهبردی جاسک ایفا کرد.

یقین داریم سوابق درخشان این امیر بزرگوار در حوزه های عملیاتی و افزایش توان دفاعی ارتش و همچنین عمران و آبادانی منطقه مهم جاسک و نیز مجاهدت های مخلصانه این عزیز ازدست رفته که اعتلای نام اسلام عزیز و پاسداری از حریم مقدس میهن اسلامی را هدف خویش قرار داده بود همواره در یاد و خاطره همرزمان ایشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند و ان شاءالله این خدمات مقبول درگاه ایزد منان قرار خواهد گرفت.

اینجانب با نهایت تأثر و تألم پیوستن این امیر سرافراز ارتش اسلام به یاران شهیدش را محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌‌ای (مدظله العالی) و نیز خانواده محترم دریادار شیرانی و همرزمانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهنیت و تسلیت عرض کرده و برای آن فرمانده رشید علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.      

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی

 

کد خبر : ۴۰۹۸۶۵