خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

ایران در طول تاریخ پیام‌آور صلح و دوستی بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۵۳۴

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به ورزشکاران حاضر در سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) تصریح کرد: ایران به عنوان کشوری اسلامی و تمدن ساز در طول تاریخ افتخار آمیز خود پیام آور صلح و دوستی بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ حسین دهقان در این پیام که در آیین افتتاحیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) قرائت شد، آورده است:

اینجانب از طرف خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تمامی ورزشکاران، مربیان و مسوولین شرکت کننده در این مسابقات از قاره ها و کشورهای مختلف خیرمقدم و خوش آمد عرض می کنم.

وزیر دفاع در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری اسلامی و تمدن‌ساز در طول تاریخ افتخارآمیز خود پیام آور صلح و دوستی بوده و برگزاری این مسابقات را افتخار خود می‌داند.

او در این پیام تاکید کرد: این رویداد بزرگ را نشان‌دهنده همبستگی انسان های پاکی می دانیم که فارغ از نژاد و قبیله و بدور از هر گونه ترور و نسل‌کشی به دنبال توسعه ورزش هستند و معتقدیم حضور کشوهای مختلف در این اجتماع بزرگ موجب تقویت دوستی، محبت و صلح بین کشورها خواهد شد که به دنبال صلح و دوستی هستند.

 دهقان در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: این‌جانب ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران فارغ از هرگونه نتیجه به دست آمده در این مسابقات امیدوارم در ایران ایامی توام با شادی سپری کرده و حامل خاطرات وخوب و خوشی برای خود و خانواده‌هایتان باشید.

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۱۲ تیم در خانه والیبال تهران آغاز می شود و ۱۲ کشورچین، کره شمالی، کره جنوبی، پاکستان، زامبیا، سریلانکا، لبنان، فلسطین، ونزوئلا، برزیل، قطر و ایران طبق رنکینگی که سیزم اعلام کرده است در سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز