خبرگزاری کار ایران

نماینده مینودشت در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت در سال آخر به مسئله اشتغال بپردازد/ به بُعد نظارتی شوراها توجه شود

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه‌تپه در مجلس دهم گفت: با وجود بعضی انتقادها، شورای شهر در بعضی مناطق موفق عمل کرده است. ضمن اینکه وظیفه شورای شهر نظارت بر کار شهرداری است و باید سعی شود به بُعد نظارت کار شوراهای شهر توجه بیشتری شود.

شهرام کوسه‌غراوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی موفق بوده است، تصریح کرد: دولت باید در سال آخر تمرکز خود را روی پروژه‌هایی قرار دهد که ایجاد اشتغال کنند.

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه‌تپه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در سراسر کشور تاکید کرد: باید برای حل این موضوع فکر اساسی شود و تلاش کنیم در حوزه اشتغال و تولید کار اساسی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون عمران افزود: البته بعضی کارها انجام شده است، اما هنوز آن کار اساسی که دلخواه مردم است انجام نشده است؛ مثل پروژه راه‌آهن گرگان - مشهد که بسیاری از مردم انتظار رسیدگی به آن را دارند.

ناظر خانه ملت در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور درباره وضعیت شوراهای شهر گفت: با وجود بعضی انتقادها، شورای شهر در بعضی مناطق موفق عمل کرده است. ضمن اینکه وظیفه شورای شهر نظارت بر کار شهرداری است و باید سعی شود به بُعد نظارت کار شوراهای شهر توجه بیشتری شود.

کد خبر : ۴۰۹۱۵۵