خبرگزاری کار ایران

حسینی پاسخ داد:

دلیل عدم حضور استاندار خراسان‌رضوی در مراسم استقبال از آیت‌الله هاشمی در مشهد

معاون استاندار خراسان‌رضوی توضیحاتی درباره دلیل عدم حضور استاندار زمان ورود آیت‌الله هاشمی به مشهد ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد حسینی عصر چهارشنبه درباره برخی فضاسازی‌های جهت‌دار رسانه‌ای درباره حضور نیافتن استاندار خراسان‌رضوی در مراسم استقبال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به مشهد، به خبرنگاران گفت: استاندار هنگام سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دلیل سفر به افغانستان نه تنها در استان بلکه در ایران حضور نداشت. 
 
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به مشهد  به دیدار آیت‌الله هاشمی رفته و شام را نیز با ایشان صرف کردند.
 
حسینی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم حضور استاندار در برنامه‌های امروز صبح آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چیست؟ توضیح داد: صبح امروز به دلیل برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته بود استاندار محترم همراه وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولان کشوری به منظور افتتاح پروژه راه‌آهن خواف- سنگان به این شهرستان رفته و بنده به نمایندگی از وی آیت‌الله هاشمی را همراهی کردم. 

وی عنوان کرد:  امروز بعدازظهر استاندار خراسان‌رضوی پس از انجام ماموریت کاری و بازگشت از خواف در جلسات همراه آیت‌الله هاشمی شرکت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده اول مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، یار دیرین امام و رهبری و یکی از ارکان انقلاب و نظام هستند که احترام به ایشان، تکریم انقلاب و نظام است و همه ما در این خصوص هم وظیفه داریم و هم اشتیاق.   

کد خبر : ۴۰۹۰۳۷