خبرگزاری کار ایران

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

کارشناس دادگستری گفت شرکتی به بابک زنجانی فروخته و منتقل نشده است

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: چون در نظر کارشناسی دادگستری در اکثر موارد تبرئه شده بودیم و مدیرعامل را بی‌گناه اعلام کرده بودند، به کلیات نظرات کارشناس اعتراضی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید مرتضوی در پایان آخرین جلسه رسیدگی به پرونده تخلف در سازمان تامین اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شعبه ۱۰۵۷ دادگاه بعد از اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری طرفین را دعوت به رسیدگی کرد. ما چون در نظر کارشناسی دادگستری در اکثر موارد  تبرئه شده بودیم و مدیرعامل را بی‌گناه اعلام کرده بودند، به کلیات نظرات کارشناس اعتراضی نداریم.

او با بیان اینکه اکثر مواردی را که کارشناس نظر داده بود، قبول داریم و مورد تایید ماست، گفت: منتها چند مورد کارشناس رسمی دادگستری اشتباه‌های شکلی کرده بود و مطالبی بود که مورد اعتراض ما قرار گرفت. یکی از این موارد در خصوص آیین‌نامه نحوه هزینه‌کرد بودجه غیرشمول و آیین‌نامه‌ای مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۲ بود و در نظریه کارشناسی آورده بودند و به آن استناد کرده بودند که گفتیم اشتباه است.

مرتضوی افزود: تا نیمه اول سال ۹۲ من در سازمان تامین اجتماعی نبودم و در هر صورت توضیحاتم را در رابطه با نظر کارشناس داده بودم و قرار شد که ریاست دادگاه رای را صادر کند. کارشناس دادگستری ۵۷ صفحه نظر داده بود و اکثر موارد مسئولیت را متوجه من ندانسته بود که قبول کردم.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: در خصوص تفاهم‌نامه با بابک زنجانی هم گفته شده که هیچ فروشی انجام نشده است و هیچ تخلفی از سوی ما صورت نگرفته است. تفاهم‌نامه در مرحله دادرسی منع پیگرد خورد و کارشناس دادگستری در مورد موارد نظر داده که هیچ تخلفی از سوی مدیرعامل صورت نگرفته است و هیچ خسارتی به سازمان وارد نشده است و هیچ شرکتی هم به فروش نرسیده و منتقل نشده است و ما هم قبول داریم.

کد خبر : ۴۰۷۸۰۴