خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور خبرداد:

تشکیل هیات ویژه سیدگی به واگذاری املاک از سوی شهرداری/ گزارش بررسی را یک ماهه اعلام می‌کنیم

دادستان کل کشور گفت:از فردا هیئتی تشکیل خواهیم داد تا موضوع را هم از بابت صیانت از حقوق عمومی و بیت‌المال و هم از حقوق اشخاصی که بی‌پایه به آنها اتهام زده می‌شود در حالی که جرم و محکومیت آنها قطعی نیست بررسی کند

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در گفت‌وگوی تلفنی با خبر ۲۱سیما با اعلام این خبر افزود: از همه رسانه‌ها و مسئولان سایت‌ها تقاضا دارم از نشر هرگونه مطلب و خبر غیرموثق که منجر به تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند به ویژه که چنین رفتاری دور از شأن رسانه‌ها در نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت احراز تخلف با متخلفان قطعا برخورد می‌کنیم،گفت:از دادستان‌های تهران و سراسر کشور نیز خواهم خواست در صورتی که سایت‌های حوزه‌های متبوع آنها نیز موارد قانونی را رعایت نکنند بطور جدی برخورد کنند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد:اگر فردی متخلف باشد طبق مقررات مجازات می‌شود اما اگر تخلفی در کار نباشد نباید با آبروی افراد و مدیران جامعه در رسانه‌ها بازی شود بنابراین رعایت اخلاق اسلامی مهم است.

وی درباره زمان پایان بررسی این موضوع نیز گفت: تلاش می‌کنیم در طول یک ماه بررسی را به پایان و به اطلاع رئیس قوه قضائیه و مردم برسانیم.

منتظری در پایان گفت: البته از سازمان بازرسی کل کشور نیز پیگیری خواهیم کرد که موضوع از چه طریقی نشر پیدا کرده و آیا عواملی دخیل بوده یا قصورو تقصیری بوده است و اگر فردی مقصر باشد دستگاه قضا به آن رسیدگی خواهد کرد.

کد خبر : ۴۰۷۵۷۸