خبرگزاری کار ایران

داود محمدی مطرح کرد:

پیشنهاد ائتلاف سه حزب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۴۳

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار ائتلاف انجمن اسلامی مدرسین، انجمن اسلامی معلمین و انجمن مهندسان با یکدیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داود محمدی در نشست انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها  ضمن تمجید از فعالیت‌های این تشکیلات گفت: در دوره قبلی این نشست در محل انجمن اسلامی معلمان برگزار شده بود چون جایی به شما اجاره نمی‌دادند اما این دوره مراسم را در دانشگاه برگزار کردید و مسئولان وزارت علوم هم در برنامه حضور پیدا کردند و این تفاوت ارزشمندی است که در این سال‌ها به وجود آمده است و یکی از این تفاوت‌ها نیز زحمت شما بود که باعث شد ما امروز به مجلس برویم.

رئیس انجمن اسلامی معلمان تاکید کرد: امروز راهی جز مبارزات مدنی برای پیشبرد کارها وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در همین چند روز چندصد طرح و لایحه به دست ما رسیده است که باید آنها را بررسی کنیم و این اشکال است. دلیل این همه طرح و لایحه نبود احزاب قوی در کشور است. اگر صد و پنجاه نماینده مورد حمایت لیست امید یا صد نماینده فراکسیون امید از پشتوانه حزبی برخوردار بودند امروز این مشکلات وجود نداشت.

وی از نبود یک تشکل قوی سیاسی و حزبی در کشور انتقاد کرد و گفت: به همین خاطر وقت کشور به هدر می‌رود لذا به عنوان یک گروه سیاسی نیاز است در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم و ای کاش تشکل‌هایی مثل انجمن اسلامی مدرسین، انجمن اسلامی معلمین و انجمن مهندسان با هم کار کنند و یک حزب قدرتمند تشکیل دهند و بتوانند یک حرکت تاثیرگذار داشته باشند و این اتفاقی است که در نهایت در سال‌های آینده رخ خواهد داد.

محمدی گفت: گام بزرگ متحد کردن دانشجویان و استادان دانشگاه است و امیدواریم در آستانه انتخابات این کار صورت بگیرد.

وی گفت: بر اساس وظیفه‌ای که داریم می‌توانیم همه وزرا را مورد سوال قرار دهیم و اگر مسئله‌ای بود در مجلس طرح می‌کنیم و نماینده حق استیضاح و سوال دارد و سعی می‌کنیم از این حق برای ایفای درست وظیفه نمایندگی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز