خبرگزاری کار ایران

محمدعلی وکیلی در نشست انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه:

واتیکانیزه کردن مقدمه سکولار شدن است/گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان شورای‌نگهبان ترسی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۴۲

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک هیئت رئیسه و شورای نگهبان هم این مسئله را به آیت‌الله جنتی عرض کردم چرا که گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان خداترسی نیست بلکه گفتمان شورای نگهبان ترسی است و با این گفتمان نمی‌شود دست نلرزد و زبان لکنت نداشته باشد.

محمدعلی وکیلی نیز در این مراسم گفت بعضی به دنبال واتیکانیزه کردن کشور هستند و به عنوان مثال بحث‌هایی که درباره مشهد می‌شود برای واتیکانیزه کردن مشهد است اما دوستان توجه نمی کنند که واتیکانیزه کردن مقدمه سکولار شدن است.

وی گفت: از این هشتاد روز مجلس هیچ لذتی نبردم و در جلسه مشترک هیئت رئیسه و شورای نگهبان هم این مسئله را به آیت‌الله جنتی عرض کردم چرا که گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان خداترسی نیست بلکه گفتمان شورای نگهبان ترسی است و با این گفتمان نمی‌شود دست نلرزد و زبان لکنت نداشته باشد.

وی افزود ساختار مجلس ساختار ماشینی کردن آدم‌هاست و متاسفانه هیچ وقتی برای مطالعه وجود ندارد و اگر یک جریان فکری پشت سر ما باشد می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: اگر  حتی ده نماینده هم باشیم می‌توانیم مجلس را پیش ببریم اما با همین خودمانی‌ها نباید گرفتار دور باطل شویم و باید به مجموعه‌های تولید فکر وصل شویم و فراتر از تعداد می‌توانیم مجلس را مدیریت کنیم. اما اگر به مرور زمان ما حل و هضم شدیم قسمتی از آن تقصیر شما(اساتید دانشگاه) است که می‌توانستید از ما دستگیری کنید و نکردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز