خبرگزاری کار ایران

پایان خوش یک اتفاق بد؛

همراهی اعضای فراکسیون امید با یک خبرنگار برای ورود به صحن

جمعی از اعضای فراکسیون امید،خبرنگاری که روز یکشنبه در جریان یک درگیری فیزکی از سوی نادر قاضی‌پور مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود را برای ورود به صحن مجلس همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، درحالی که مذاکرات نمایندگان در صحن علنی امروز پارلمان در جریان بود، تعدادی از اعضای فراکسیون امید با حضور در جایگاه خبرنگاران، احسان بداغی را تا درب ورودی صحن بدرقه کردند.

بر این اساس، ابتدا عبدالکریم حسین‌زاده نایب‌رییس فراکسیون امید، بهرام پارسایی نماینده شیراز و سخنگوی این فراکسیون، محمدعلی وکیلی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید و الیاس حضرتی دیگر عضو فراکسیون امید و نماینده تهران که به‌عنوان مدیرمسئول روزنامه اعتماد سابقه همکاری با این خبرنگار را دارد، ضمن دلجویی، او را تا درب ورود صحن همراهی کردند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان، بهروز بنیادی نماینده کاشمر، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل و حجت‌الاسلام احمد مازنی دیگر اعضای فراکسیون امید نیز با حضور در جمع خبرنگاران به مشکلات آنها گوش سپردند.

انتقاد تابش از حراست مجلس

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و دیگر نایب‌رییس فراکسیون امید نیز ساعتی بعد، با حضور در جایگاه خبرنگاران، خطاب به احسان بداغی گفت: قصد دارم از طرف فراکسیون امید و جمعی از دوستان ضمن پوزش از همه خبرنگاران، از متانت شما در پی وقوع این اتفاق ناخوشایند، تشکر کنم.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید همچنین با انتقاد از عملکرد حراست مجلس که ضمن برخورد نادرست با احسان بداغی، تمامی فایل‌های صوتی ضبط صوت خبرنگاری این خبرنگار را پاک کرده بود، گفت: حراست باید با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کرد و حداکثر باید برای قضاوت درباره ماوقع، همان فایل صوتی خاص را می‌گرفت و نباید تمامی فایل‌های صوتی را پاک می‌کرد. 

تابش همچنین درباره تعهدی که ازسوی حراست مجلس از احسان بداغی گرفته شده نیز گفت: انتظار می‌رفت که حراست مجلس سنجیده‌تر از این با چنین مسئله‌ای برخورد می‌کرد.

کد خبر : ۴۰۶۰۵۷