خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

دولت قدردان کی روش است/ با تمام توان از تیم ملی حمایت می کنیم

معاون اول رییس جمهور در جلسه تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافت و دقایقی را نظاره گر تمرین ملی پوشان تیم فوتبال کشورمان بود.

 به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک در جریان روند تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفت و از دغدغه ها، مسائل و مشکلات کادر فنی، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال و مربیان و کادر فنی اظهار داشت: دولت و شخص رییس جمهور با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است. 

وی افزود: آقای کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از مربیان برجسته و خوبی است که در طول این سالها زحمات زیادی را برای تیم ملی فوتبال متحمل شده و دولت قدردان زحمات ایشان است.

جهانگیری با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران رتبه نخست را در رده بندی آسیا دارد، گفت: باید هرچه بیشتر تیم ملی فوتبال را مورد حمایت قرار دهیم تا بتواند به مسابقات جام جهانی راه یابد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: حتما وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی‌های خوبی را برای تیم ملی فوتبال انجام داده اند و امیدوارم شاهد توفیق و پیشرفت ملی پوشان کشورمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایران به نشاط و امید نیازمند است و میلیونها نفر از هموطنان کشورمان نظاره گر بازی های تیم ملی فوتبال هستند و با هر پیروزی و بازی خوب و جوانمردانه آنها دل مردم ایران شاد و خرسند می شود.

جهانگیری همچنین در حاشیه دیدار با تیم ملی فوتبال از سکوهای ورزشگاه آزادی و برنامه های ساماندهی این ورزشگاه بازدید کرد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که در این ایام صورت گرفته ساماندهی ورزشگاه آزادی بعنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین ورزشگاه های کشور است که علی رغم محدودیت های مالی رفع مشکلات این ورزشگاه و برخی ورزشگاه ها در استان های دیگر بطور ویژه در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.

معاون اول رییس جمهور به رقابت های المپیک ریو نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم های ملی کشورمان در رشته های مختلف ورزشی دستاوردهای مناسبی در مسابقات المپیک ریو داشتند و امیدوارم در همه صحنه های بین المللی شاهد موفقیت های ملی پوشان کشورمان باشیم.

جهانگیری در پایان اظهار داشت: در دیداری که با اعضای تیم ملی فوتبال داشتم، روحیه ورزشکاران، مربیان و کادر فنی بسیار خوب بود و امیدوارم بتوانیم شاهد موفقیت های ملی پوشان کشورمان در میادین مختلف ورزشی باشیم.

در جریان بازدید جهانگیری از تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان یک توپ فوتبال با امضای بازیکنان تیم ملی و یک پیراهن ورزشی با شماره ۱۲ که از سوی سرمربی تیم فوتبال علی پروین و برخی چهره های فوتبالی کشور به معاون اول رییس جمهور اهدا  شد.

جهانگیری همچنین با اعضای تیم ملی فوتبال و نیز تیم ملی بانوان در رده جوانان عکس یادگاری گرفت و به آنان خداقوت گفت.

این جلسه تمرین تیم ملی آغاز تمرینات برای مسابقات مقدماتی جام جهانی است که نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم فوتبال کشور قطر خواهد بود.

جهانگیری همچنین پس از حضور در جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان، از آکادمی ملی فوتبال، سالن بدنسازی و زمین تمرین نیز بازدید کرد.

کد خبر : ۴۰۵۹۳۳