خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

افتخار می‌کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را اجرا کردیم

وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر امام (ره) با کسی باشدت هم برخورد می کرد در حقیقت به دستور خدا و برگرفته از اعتقادات دینی بوده است،گفت:‌ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگر کار و تلاش انسان به خاطر خدا شود، این کار او ماندنی و موجب رشد و حیات خواهد بود همانطور که مثال برجسته آن زندگی انسان‌های وارسته و شهدا هستند که با اقدامات خود نامی ماندگار در طول تاریخ از خود بر جای گذاشته‌اند.

وزیر دادگستری به جنایات منافقین و وضعیت فعلی آنان اشاره کرد و افزود: خداوند در پیشانی منافقین مهر خواری، خفت و درماندگی حک کرده است و امروز چیزی جز لعن و نفرین و درماندگی و زندگی با هزار هراس در اردوگاه هایشان نصیب آنها نشده است. 

وی از عربستان و رژیم صهیونیستی به عنوان حامیان منافقین یاد کرد و گفت: دشمنان نمی توانند امام خمینی (ره) را در بین ملت بد جلوه دهند چون جای امام در قلب ملت ما است.  خشم و کینه و لطف امام الهی بود و در واقع به دستورات الهی عمل می کرد و اگر امام (ره) با کسی باشدت هم برخورد می کرد در حقیقت به دستور خدا و برگرفته از اعتقادات دینی بوده است. 

پور محمدی با تاکید بر اینکه بنا بر دستورات دین نباید به کفار رحم کرد چون آنها به دیگران رحم نمی کنند، اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را  اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.

وزیر دادگستری تصریح کرد: وظیفه سربازان امام (ره)است که با قدرت در مقابل دشمنان خدا ایستاده و مقابله کنند و از آرمان ها و منافع ملی با تمام وجود دفاع کنند. 

پورمحمدی با اشاره به خاطراتی که مردم از دولت رجایی در اذهان خود دارند، گفت:‌ فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است و معلمان آن شهیدان رجایی و باهنر بوده اند که با ترویج این فرهنگ در بدنه دولت می توانیم افرادی مانند شهیدان رجایی و باهنر تربیت کنیم. 

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ایران در جهان و منطقه اشاره کرد و گفت:  ملت ایران مقتدر در عرصه منطقه ای، بین المللی و جهانی سرافراز است و ابرهای سیاه نفرت با اتحاد و قدرت کنار زده می شوند. این اقتدار ملت نشان از زنده بودن و درک کردن جایگاه خود در جهان است و ملت ایران با اطمینان نسبت به آینده عمل می‌کنند و این مهم دشمنان را به ضعف، تعلل و ابراز خشنوت واداشته است. 

وی با بیان اینکه اسرائیل به دروغ مدعی پیشروی تا مرزهای ایران است و ایران را متهم به دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر می کند در حالیکه ایران اسلامی از حریم ملت ها دفاع می کند، اظهار کرد: ایران اسلامی از مظلومیت مردم یمن ،عراق ،سوریه برای زندگی آرام دفاع می کند. آنها خواهان منفور، ایزوله و تحریم شدن ایران هستند اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری رهبری و لطف خدا برجام را به نتیجه رساند. دشمن همه حقوق ما را نمی دهد ولی ملت ایران از حقوق خود دفاع می کند و آنها را می گیرد. 

کد خبر : ۴۰۵۵۴۷