خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان:

برهم زدن امنیت جهان، هدف جریان‌های تروریستی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۲۴

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایه‌های سیاسی کشور است و با برخورداری از این سرمایه، همه باید به اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران کمک کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان افزود: دستیابی به همبستگی ملت و دولت، تنها در سایه قدرت میسر است و افزایش قدرت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی امکان‌پذیر نیست.

او اظهار داشت: هدف و تلاش جمهوری اسلامی ایران، ثبات جهانی و برقراری صلح و آرامش برای همه ملت‌هاست.

سردار دهقان گفت: امنیت جهان هدف جریان‌های تروریستی قرار گرفته است و همه مردم دنیا نگران فعالیت این گروه‌های تروریستی هستند.

او اضافه کرد: این جریان‌های تروریستی که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ایجاد شده‌اند، امنیت جهانی را به خطر انداخته‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان کشور و عنصری تاثیرگذار در معادلات سیاسی جهان و منطقه، گفت: این جایگاه در پرتو همبستگی، اتحاد ملی و انسجام برخاسته از هدایت رهبری انقلاب حاصل شده است.

عضو کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: این سرمایه عظیم موجب برقراری صلح، امنیت و اقتدار ملی در زمینه‌های مختلف شده است.

سردار دهقان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانه‌های عظیم مردمی، ثبات و استقلال ملی قادر به مدیریت بحران‌های منطقه و جهان است.

او افزود: جهانیان پذیرفته‌اند که ایران عنصری تاثیرگذار و نقش‌آفرین در معادلات سیاسی منطقه و جهان است و این سرمایه‌ای عظیم در دست ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دیروز (پنجشنبه) به منظور شرکت در شورای اداری و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی به اصفهان سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز