خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

جزییات دیدار وزیر آموزش و پروش با شورای مرکزی فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی این فراکسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش در هفته گذشته، از ادامه تلاش‌ها برای دستیابی به نتیجه‌گیری و جمع‌بندی نهایی فراکسیون، پیش از به جریان افتاد طرح استیضاح فانی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی فراکسیون امید در هفته گذشته، اعلام کرد: بنابر تصمیمی که در هیات‌رییسه گرفته شد، قرار بر این است که از این پس، وزرای کابینه به‌نوبت در جلسه‌های شورای مرکزی فراکسیون حاضر شوند و علاوه بر صحبت درباره اهداف و عملکرد وزارتخانه‌ها، نسبت به همفکری و تبادل‌نظر درباره مسائل مختلف اعم از توسعه سیاسی و اقتصادی کشور با یکدیگر اقدام کنیم.

او با اشاره به طرح موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش در روزهای اخیر، گفت: به هر حال، از آن‌جا که صحبت‌هایی درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش از داخل و خارج فراکسیون امید به‌گوش می‌رسید، دعوت از آقای فانی را در اولویت قرار دادیم و به این ترتیب از وزیر آموزش و پرورش برای حضور در شورای مرکزی دعوت به عمل آوردیم که این دیدار هفته گذشته انجام شد.

سخنگوی فراکسیون امید با تاکید بر برگزاری نشستی با نوبخت و انصاری پیش از جلسه اخیر با حضور فانی، یادآور شد: دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش در راستای همان جلسه‌هایی بود که پیش از این در شورای مرکزی فراکسیون امید برگزار شد.

او اضافه کرد: در این نشست، قرار بر این بود که برخی از اعضای فراکسیون که درخصوص عملکرد وزارت آموزش و پرورش و شخص آقای وزیر، انتقادی داشتند، نقطه‌نظرات خود را بیان کنند و در ادامه آقای فانی به این پرسش‌ها و شائبه‌ها پاسخ دهد.

پارسایی در پایان با اظهارامیدواری نسبت به دستیابی به نتیجه‌گیری نهایی درباره عملکرد وزیر آموزش و پرورش، پیش از به جریان افتادن استیضاح در مجلس، خاطرنشان کرد: از آن‌جا که تعداد متقاضیان صحبت کردن در جلسه اخیر زیاد بود، به‌رغم این‌که تعدادی از موافقان، مخالفان و آقای فانی صحبت‌هایی را مطرح کردند، اما موفق به دستیابی به جمع‌بندی نهایی نشدیم که امیدوار هستیم در روزهای آینده و پیش از به جریان افتادن استیضاح، این مهم محقق شود.

کد خبر : ۴۰۲۳۴۹