خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده به ایلنا خبر داد؛

افتتاح دفتر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تهران/ وزارت آموزش و پرورش بهانه دست مخالفان ندهد

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه ممکن است استیضاح وزیر آموزش و پرورش از طرف کسانی مطرح شده باشد که قصد ضربه زدن به دولت را داشته باشند، یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش باید سعی کند بهانه به دست مخالفان ندهد.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از افتتاح دفاتر مستقل نمایندگان تهران در شهرهای حوزه انتخابیه در اسلامشهر، پردیس، شهر ری و شمیرانات خبر داد و افزود: با توجه به مسائل حاشیه‌ای تهران قرار شد در این شهرها دفاتر مستقل برای نمایندگان ایجاد شود تا برای حل مشکلات مردم این شهرها نیز برنامه ریزی شود.

او گفت: به هر حال نمایندگان تهران در کمیسیون‌های متعدد مجلس حضور دارند و سعی خواهند کرد با قانون‌گذاری و نظارت مشکلات مردم تهران را حل کنند.

جلودارزاده در پاسخ به این سوال که این دفترها از طرف فراکسیون امید است یا مجمع نمایندگان تهران، گفت: این کار سیاسی نیست و از طرف مجمع نمایندگان تهران انجام شده است.

نماینده مجلس دهم در باره حضور نمایندگان غیر فراکسیون امید در مجمع نمایندگان تهران گفت: آقای جلالی در جلسات مجمع نمایندگان تهران حضور ندارند، البته ایشان ممکن است سرشان شلوغ باشد.

عضو خانه کارگر تاکید کرد: البته بسیاری نمایندگان ممکن است دفترهایی به صورت مستقل از مجمع نمایندگان داشته باشند؛ مثل بنده و آقای محجوب که از طریق دفترهای خانه کارگر با اقشار مختلف کارگر و غیر کارگر در ارتباط هستیم اما حالا قرار است کار هماهنگی صورت بگیرد و این کار کم‌سابقه است و مردم از این تصمیم استقبال خواهند کرد.

جلودارزاده درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای فانی را سال‌هاست می‌شناسم و بسیار برای ایشان احترام قائل هستم و فکر می‌کنم ایشان عنصر فداکاری برای نظام بودند. با این حال گاهی مسائلی پیش می‌آید که نشان می‌دهد بدنه تصمیم‌ساز وزارتخانه آنطور که باید درست عمل نکرده است.

او اضافه کرد: بعضی تصمیم‌های آموزشی و فرهنگی و .... باعث نارضایتی شده است لذا لازم است وزیر محترم برای حل این نارضایتی‌ها بهتر عمل کند و برخی اصلاحات را در این قسمت‌ها وارد کند.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه ممکن است استیضاح از طرف کسانی مطرح شده باشد که قصد ضربه زدن به دولت را داشته باشند، یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش باید سعی کند بهانه به دست مخالفان ندهد چنانچه همین مسئله هدایت تحصیلی مشکلات زیادی را برای دانش‌آموزان ایجاد کرده بود.

کد خبر : ۴۰۱۹۶۵