خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

جزئیات هلاکت چهار عضو داعش، از زبان وزیر اطلاعات + تصاویر

وزیر اطلاعات اعلام کرد: یکی از هسته‌های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به هلاکت رسیدند.

 به گزارش ایلنا، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات با اعلام این خبر، گفت: با الطاف الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و به میمنت دهه مبارک کرامت و به برکت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)، طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، یکی از هسته‌های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای، این گروه در غرب کشور شناسایی و قبل از هر گونه اقدامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی نیروهای انتظامی و امنیتی متلاشی گردید.

وی در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات‌های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه‌ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به صورت همزمان و ترکیبی بوده است.

در این عملیات چهار تن از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از آن‌ها نیز دستگیر و مقادیری قابل توجهی مواد انفجاری، تجهیزات و کمربند انتحاری برای عملیات و نیز تعدادی سلاح و نارنجک به همراه امکانات ارتباطی کشف و ضبط گردید.

علوی گفت: هوشمندی و همراهی مردم شهیدپرور منطقه غرب کشور در ضربه به تیم مذکور نقش موثری داشت.

وزیر اطلاعات در پایان اشاره کرد: همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی بار دیگر موجب خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شد.

ShowPicture.phpبیلبیللبیلبل

کد خبر : ۴۰۱۴۱۱