خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران:

بدون هماهنگی دستگاه‌های حوزه عفت و اخلاق عمومی کاری پیش نمی‌رود

دادستان تهران در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، پلیس و سیاستگذار مرتبط با آسیب‌های اجتماعی بر ضرورت تمرکز بر ریشه‌ها و منافذ آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جعفری‌دولت‌آبادی با بیان این‌که موضوع جلسه به طور اعم، آسیب‌های اجتماعی و در معنای اخص، عفاف و حجاب است، به فرامین مقام معظم رهبری در جلسه‌ اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد که این جلسات بتواند مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را هدفمند کند.

او با بیان این مقدمه که در موضوع عفاف و حجاب، دستگاه‌های متعددی درگیر هستند و چنانچه فعالیت‌های آنان هماهنگ نباشد، سیاست‌ها و برنامه‌ها عملی نخواهد شد»، یکی از دلایل شکست اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها را ناهماهنگی دستگاه‌ها دانست و افزود: به عنوان مثال در حوزه مبارزه با مشروبات الکلی، چنانچه پلیس اقدامات مناسبی انجام دهد، اما سایر دستگاه‌ها همکاری نکنند، اقدامات نتیجه‌بخش نخواهد بود.

جعفری دولت‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در مسائل مربوط به حوزه عفت و اخلاق عمومی ۲۴ دستگاه دارای وظیفه هستند، اگر این دستگاه‌ها با هم هماهنگ و همگرا نشوند، کاری پیش نمی‌رود و نتیجه این می‌شود که دستگاهی که باید مبارزه کند حرف‌های دیگری می‌زند و دستگاهی که باید بودجه دهد گفتار درمانی می‌کند.

کد خبر : ۴۰۰۹۶۶