خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

بدون امنیت، جامعه به رشد و پویایی نمی‌رسد

وزیر اطلاعات گفت: در هر کشوری بخواهیم ایمان و دین مردم را افزایش دهیم باید امنیت و اقتصاد در جامعه شکوفا شود، اگر امنیت در جامعه نباشد جامعه به رشد و پویایی نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی عصر امروز (۲۴مرداد۹۵ ) در جمع مردم شهرستان کهگیلویه در گلزار شهدای دهدشت اظهار داشت: برای اولین بار به شهرستان کهگیلویه آمده‌ام ولی از ارادت مردم این شهرستان نسبت به اهل بیت و دلاورمردی فرزندان این دیار در ۸ سال دفاع مقدس آگاهی دارم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امیدوارم با تدبیر دولت مشکلات موجود شهرستان کهگیلویه برطرف و مردم بتوانند در مسیر رشد انسانی، علمی و کرامت انسانی قرار بگیرند افزود: امنیت مردم و اقتصاد شکوفا زمینه رشد فرهنگی و معنوی مردم را فراهم می‌کند.

علوی با بیان اینکه در هر کشوری بخواهیم ایمان و دین مردم را افزایش دهیم باید امنیت و اقتصاد در جامعه شکوفا شود، عنوان کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد جامعه به رشد و پویایی نمی‌رسد.

نماینده ویژه دولت در شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه همه باید زیر بیرق مقام معظم رهبری حرکت کنیم، افزود: رئیس جمهور معتقدند در جمهوری اسلامی یک پرچم برافراشته شده و آن هم در دست مقام معظم رهبری است و همه باید در زیر این پرچم حرکت کنیم.

وزیراطلاعات تصریح کرد: سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی  در حال سرمایه‌گذاری در کشور هستند و البته سرمایه‌گذاری کاری زمان‌بر است و باید فضایی فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی فعالیت اقتصادی داشته باشند.

نماینده ویژه دولت گفت: ۹۹۷ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط دولت اختصاص یافته که از این میزان ۲۵۷ میلیارد تومان برای شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته شداست.

وی با بیان اینکه سه طرح در سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه شهرستان به تصویب رسید اظهار داشت: برای پروژه جاده پاتاوه دهدشت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که با تامین این اعتبار تا پایان سال ۹۶ این پروژه به اتمام می رسد.

علوی با بیان اینکه در زمینه تامین آب شرب دهدشت و روستاهای اطراف ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: برای تامین آب زمینهای کشاورزی در این شهرستان برای انتقال آب به دشت‌های دهدشت ۴۷ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

کد خبر : ۴۰۰۶۸۳