خبرگزاری کار ایران

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

دوست‌بازی و حزب‌بازی خیانت به مردم محسوب می‌شود

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دوست‌بازی و حزب‌بازی خیانت به مردم محسوب می‌شود و تنها باید شایسته سالاری حاکم باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تاکیدکرد: مسئولیت‌ها به عنوان امانت در اختیار ما است و با توجه به شرایط سخت و مشکلات باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی اظهارکرد: شایسته‌سالاری، توانایی و کارکردن برای مردم از نکات مهم در انجام مسئولیت‌ها است و فردی که مسئولیتی بر عهده گرفت، نباید روحیه اشراف‌گری داشته باشد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همواره تقاضای نماینده ولی فقیه داشته‌اند تا حلقه وصلی بین مردم استان و ولی فقیه باشند.

تقوی ادامه داد: حجت الاسلام عبادی فردی شناخته شده از خانواده اصیل و پرآوازه هستند که تمام مردم استان این خانواده رابه تقوا خدمت‌رسانی و دیانت می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه این فرد انسانی مومن، با اعتقادات راسخ، ولایت مدار، دلسوز و متدین هستند، ادامه داد: وظیفه ما و مدیران است که حکم رهبری را حمایت و کمک کنیم تا بتوانند وظیفه‌یشان را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام مروی، معاون رییس دفتر مقام معظم رهبری، نیز گفت: در حال حاضر شغل و پول مشکلات جامعه نیست، بلکه بیشتر مشکلات در این بوده که این پست‌ها را امانت نمی‌دانیم.

وی تصریح کرد: امام نظام طاغوت را با پول نابودنکرد، بلکه دل‌ها را یک رنگ و همه حزب بازی‌ها و منیت‌ها را از بین برد.

 معاون رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر بخواهیم کشور را بسازیم و به مردم کمک کنیم باید مسئولیت‌ها را به عنوان امانت الهی دانسته و پاسخگو به مردم باشیم.

مروی با اشاره به اینکه باید همواره در تمام اعمال و رفتار خدا را مد نظر قرار دهیم، تاکید کرد: تا روحیه منیت را در وجود خود داشته باشیم، کشور پیشرفت نمی‌کند ، پیشرفت کشور در گرو روحیه خدمتگذاری است.

کد خبر : ۳۹۸۷۲۵