خبرگزاری کار ایران

حبیبی در نشست حزب موتلفه:

برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد حزب را معرفی می‌کنیم

دبیرکل موتلفه اسلامی گفت در جریان مذاکرات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، به صورت جدی وارد عمل می‌شویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه در نشست خبری این حزب با گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: جایگاه ارزشمند و بزرگی دارند و ما نسبت به تلاش‌هایی که از سوی آنها صورت می‌گیرد اشراف داریم و از اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم. موتلفه اسلامی به عنوان یکی از احزاب با سابقه و شناسنامه دار نظام در همان راهی که از قبل از انقلاب آغاز کرده ثابت قدم است و به آرمان‌های انقلاب پایبند خواهد ماند.

او افزود: علت فعالیت طولانی مدت حزب موتلفه اسلامی این است که همواره بر اساس ایدیولوژی مشخص مسیر خود را طی کرده و اجازه نداده ارکان حزب تجزیه شود در غیراین‌صورت باعث می‌شد حزب انشعاب پیدا کرده و از بین برود ولی امروز با قدرت به راه خود ادامه می‌دهیم قدرت موتلفه باعث شده مخالفان و موافقان این حزب نقاط مشترکی را که در موتلفه وجود دارد بیان و تاکید کنند حزب در اولویت‌های خود ثبات داشته و دارد.

حبیبی تاکید کرد حزب موتلفه ثابت کرده است که در راستای آرمان‌های امام و انقلاب تا پای شهادت برای حفظ ایدئولوژی خود ثابت‌قدم است. حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران اولویت درجه یک حزب موتلفه اسلامی است

او افزود جلسات حزب موتلفه برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری آغاز شده است مثل دوره‌های قبل نامزد موتلفه را برای ریاست جمهوری معرفی می‌کنیم.

حبیبی اضافه کرد: اگر قرار باشد اصولگرایان ائتلافی داشته باشند موتلفه هم نامزد خود را به آنها معرفی می‌کند در صورتی که ائتلافی میان اصولگرایان برای ریاست جمهوری صورت نگیرد موتلفه به صورت مجزا نامزد خود را معرفی می‌کند.

دبیرکل موتلفه تاکید کرد معتقدیم موتلفه باید با دست پر در انتخابات حضور داشته باشد. هر حزبی می‌تواند در انتخابات آینده نامزد خود را معرفی کند. اگر مصلحت اصولگرایان این باشد که فرد مورد نظر باید بر اساس ائتلافی مشخص شود احزاب باید از این نظر تبعیت کنند و قانع شوند موتلفه نیز در راستا عمل می‌کند در جریان مذاکرات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت جدی وارد عمل می‌شویم.

حبیبی افزود: در انتخابات مجلس نامزدهای موتلفه را در سراسر کشور شناسایی و به اصولگرایان معرفی کردیم و نهایتا تسلیم جمع‌بندی ائتلافی اصولگرایان شدیم. موتلفه اسلامی همیشه در تلاش است که با منافع اصولگرایی راه خود را طی کند و این در سرلوحه کار ما قرار دارد.

کد خبر : ۳۹۸۵۵۵