خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز خبرنگار را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت خبرنگار پرتلاش شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به عنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

 

حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد کرد.

 

در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها وخبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولان، سازمان‌ها و مردم در اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

بی‌شک حضور اصحاب رسانه  با بهمراه داشتن توشه‌ای از تجارب و اندوخته‌های گران‌سنگ در مراکز خبری کشور که مورد اعتماد مردم ونظام بوده و همکاری و تعامل گسترده با دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ایجاد فصل جدیدی از آشنایی آحاد مردم  با فعالیت‌های نداجا که با فرمایشات فرمانده معظم کل قوا به عنوان نیروی راهبردی، سیاسی، بین المللی، علمی و نظامی و مؤثر در پیشرفت اقتصادی کشور و آبادسازی ملی تبیین شده قابل تقدیر و تشکر است.

بی‌شک تلاش‌های خالصانه تک تک خبرنگاران عزیزمان در جهت شناساندن نیروی دریایی به جامعه باعث این شده که فرماندهی معظم کل قوا در سالروز نیروی دریایی ارتش جمله زیر را فرمودند که «خوشبختانه امروز چهره‌ نیروی دریایی هم در نگاه عمومی و اذهان مردم و هم در رسانه ملی چهره‌ی مطرح و شناخته‌شده‌ای است.»

معظم‌له در ادامه فرمودند : «لازم است مسأله دریانوردی‌ها و حماسه‌های نیروی دریایی در رسانه‌ها عنوان شود، این کار بسیار خوبی است، مسئولان مربوط با این کار در رسانه‌ها اقدام مناسبی را در این زمینه می‌توانند انجام دهند. همین ماجرای هفتم آذر به یک شکل زیبا و داستانی در آورده شود و در رسانه‌ها منعکس شود، بچه‌ها به شکلی و بزرگترها به شکل دیگری بخوانند. این‌ها کارهای بسیار خوبی است.»

اینجانب هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار  شجاع و پرتلاش شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به عنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبر رسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روز افزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت می‌کنم.

کد خبر : ۳۹۷۷۰۴