خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد باران به هیات دولت رفت؛

استاندار اصلاح‌طلب زنجان، معاون رییس جمهور شد

رییس جمهور در حکمی استاندار سابق زنجان را به عنوان رییس سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب کرد

به گزارش ایلنا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی جمشید انصاری را به عنوان «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.

متن حکم رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جمشید انصاری

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
حسن روحانی

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری از استانداران نزدیک به سیدمحمد خاتمی و از اعضای ارشد بنیاد باران بود که در دولت روحانی استانداری زنجان را بر عهده داشت.

عضو شورای عالی اداری کشور به عنوان صاحب‌نظر به انتخاب حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی، عضو شورای تدوین برنامه سوم توسعه و دبیر شورای اصلاح ساختار کشور، مدیرعامل بنیاد باران، نماینده زنجان در مجلس هشتم و استاندار زنجان از جمله سوابق جمشید انصاری بوده است.

انصاری نماینده استان زنجان از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بود که در هشتمین دوره انتخابات مجلس در دور دوم به مجلس راه یافت.

کد خبر : ۳۹۶۶۰۵