خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی روابط دوجانبه؛

سفیر ایران و رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان در اسلواک دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۵۲۳

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و اکرودیته کشورمان در براتیسلاوا و پترمیهوک رییس اتاق بازرگانی اسلواک و رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، طرفین به منظور بررسی موضوعات مختلف روابط دوجانبه و به ویژه آخرین تحولات، برنامه‌های در دستورکار و چشم‌انداز همکاری‌های اقتصادی تهران و براتیسلاوا به رایزنی و تبادل نظر پرداخت.

عبادالله مولایی ضمن شرح موقعیت، امتیازات و چشم‌انداز اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و نیز پیوندهای سنتی و پیشینه مثبت همکاری‌های ایران و اسلواک، روند جاری همکاری‌های اقتصادی دو کشور را نویدبخش خوانده و از نقش‌آفرینی پررنگ‌تر بخش‌های خصوصی و اتاق‌های بازرگانی دو کشور در تقویت و تعمیق بیش از پیش مناسبات فیمابین استقبال کرد.

پترمیهوک رییس اتاق بازرگانی اسلواک نیز با یادآوری سابقه طولانی و خوب روابط دو کشور از ابتدای تاسیس جمهوری اسلواک تا امروز، بر علاقه‌مندی این اتاق برای مساعدت به پیشبرد همکاری‌های ثمربخش و سازنده با ایران چه در سطح دو جانبه و چه در سطح چند جانبه باتوجه به عهده‌داری ریاست فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان تاکید ورزید.

وی همچنین از تحرکات جاری، افزایش همکاری‌های دو جانبه و تبادل هیات‌های عالیرتبه سیاسی و اقتصادی بین دو کشور در ماه‌های گذشته ابراز خرسندی و آمادگی اتاق بازرگانی اسلواک برای برگزاری همایش‌ها و نشست‌های معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری اقتصادی با ایران در براتیسلاوا را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز