خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

دریادار فدوی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی درگذشت مادر شهید علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به فرمانده کل ارتش، درگذشت مادر شهید علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

امیر فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی

سلام علیکم

با نثار درود و تحیات الهی بر روح پرفتوح امام راحل(ره) و ارواح طیبه همه شهیدان اسلام درگذشت والده گرانقدر امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مرحومه مغفوره سرکار حاجیه خانم شهربانو شجاعی- بانویی از قافله صبر و استقامت- موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

آن فقیده سعیده مومنه که با تمسک به اهل بیت به ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دامان پاک خویش حماسه‌آفرینی بی ادعا، فرزندی برومند و مومن و امیری رشید و مجاهدی خستگی‌ناپذیر را تربیت کرد تا در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادگی کند و در پایان با پیوستن به خیل یاران شهیدش، عند ربهم یرزقون گردد.

امروز که آن بانوی بزرگوار به ملکوت اعلی پیوسته و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام آرام گرفته وظیفه خود می‌دانم از سوی آحاد پاسداران نیروی دریایی سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی فقدان این بانوی محترمه را محضر فرماندهی کل قوا آیت‌الله خامنه‌ای،‌ خانواده مکرم،‌ جنابعالی و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و ملت قدرشناس و شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نمایم.

دریادار علی فدوی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر : ۳۹۵۳۲۳