خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

بررسی آخرین وضعیت پرونده پزشکی کیارستمی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ارایه گزارش وزیر بهداشت در مورد طرح تحول سلامت در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدنعیم امینی‌فرد در تشریح دستور کار امروز سه شنبه (۲۹ تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: نشست امروز کمیسیون با حضور وزاری بهداشت و کار و معاونان هردو وزارتخانه در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ابتدا وزیر بهداشت گزارشی از وضعیت اجرای طرح تحول سلامت به نمایندگان مجلس ارایه دادند و بر پایدار شدن منابع طرح تحول سلامت تاکید داشتند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بر این اساس رئیس سازمان غذا و دارو نیز گزارشی از وضعیت دارویی کشور ارایه کرد و رئیس سازمان نظام پزشکی نیز گزارشی از وضعیت رسیدگی به درمان مرحوم کیارستمی اشاره کرد، که بر اساس آن کمیته رسیدگی به پرونده پزشکی این کارگردان درحال بررسی پرونده است و تا رسیدن نتیجه نهایی این کمیته به کار خود ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: در این نشست به دلیل کمبود وقت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها در این نشست حضور پیدا کرد و به زودی نشست دیگری برگزار خواهیم کرد تا گزارش‌های وی به استماع نمایندگان برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه نمایندگان کمیسیون بهداشت نیز دیدگاه‌های خود را در زمینه طرح پزشک خانواده و تجمیع بیمه‌ها و پایدار شدن منابع سلامت مطرح کردند.

کد خبر : ۳۹۲۳۴۷