خبرگزاری کار ایران

لاریجانی پس از دیدار با رئیس رسانه ملی:

دولت و مجلس باید برای رفع مشکلات صدا و سیما کمک کنند

رئیس مجلس، گفت: امیدوارم که دولت و مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما رفع شود و بتوانند فعالانه‌تر تولیدات خود را مطرح کنند، همچنین مسئولان این سازمان باید تکثر موجود این نهاد را ساماندهی کنند و قطعا مجلس در این مسیر کمک خواهدکرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه ۲۹ تیر ماه) باعبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

لاریجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با مسئولان سازمان صدا و سیما، گفت: نشست امروز، یک جلسه دوستانه با حضور برادران سازمان صدا و سیما بود و در این جلسه از صحبت‌های آقای عسگری و دوستانشان استفاده کردیم و وی برنامه‌های آینده این سازمان را در مسائل کلان، رادیو و تلویزیون بیان کرد.

رئیس قوه مقننه، افزود: با توجه به جایگاه مهم نهاد صدا و سیما و تأثیرات این سازمان در کشور، بسیار علاقه‌مند بودم که برنامه‌های مسئولان سازمان برای رفع چالش‌های پیش روی را بشنوم و خوشبختانه مشخص بود که روی این مسائل به خوبی فکر شده و مسئولان در حال یافتن راه حال مناسبی هستند.

وی گفت: امیدوارم که دولت و مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما رفع شود و بتوانند فعالانه‌تر تولیدات خود را مطرح کنند، همچنین مسئولان این سازمان باید تکثر موجود این نهاد را ساماندهی کنند و قطعا مجلس در این مسیر کمک خواهدکرد.

لاریجانی تصریح کرد: در نشست امروز همچنین برخی از مشکلات از نظر محتوا و شیوه‌های کار در رادیو و تلویزیون در ابعاد مختلف کلان کشور مطرح شد، البته از منظر نمایندگان مجلس، اینکه رادیو و تلویزیون این ملاحظات را مورد توجه قرار دهد، به نفع کشور خواهد بود.

کد خبر : ۳۹۲۳۴۳