خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

لازمه نیروی راهبردی دریایی ارتش حضور در آب‌های آزاد است

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۶۲۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال ورود ناوگروه چهل و یکم با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش هرجا که لازم باشد حضور خواهد یافت، گفت: لازمه نیروی راهبردی دریایی ارتش حضور در آبهای آزاد است.

به گزارش ایلنا، امیردریادار حبیب الله سیاری صبح امروز (دوشنبه) در مراسم استقبال ورود ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی در منطقه یکم ولایت در بندرعباس، اظهار کرد: اساتید ‌‌نهایت کوشش را برای آموزش دانشجویان در سفرهای دریایی به کار بگیرند.

او با اشاره به اهداف ناوگروه‌های اعزامی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: هدف از اعزام به دریاهای آزاد نشان دادن توانمندی نیروی راهبردی دریایی است؛ چراکه لازمه یک نیروی راهبردی حضور در آب‌های آزاد است.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های آزاد، نشان دادن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دریانوردی است.

سیاری مبارزه با پروژه ایران‌هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه تا مدار ۱۰ درجه و حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف را از اهداف اعزام ناوگروه‌ها عنوان کرد.

او با بیان اینکه حفظ امنیت خطوط تجاری از اهداف اعزام ناوگروه‌هاست، تاکید کرد: هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت و نشان خواهیم داد یک نیروی دریایی بین‌المللی، سیاسی و نظامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از دانشجویان حاضر در ناوگروه ۴۲ که صبح امروز عازم مأموریت در آب‌های دور بودند، نیز خواست تا با دقت به آموزش‌ها توجه کرده و مربیان نیز آموزش‌های کاملی را به دانشجویان منتقل کنند.

 ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن الوند و ناو لجستیکی تنب نیز صبح امروز عازم مأموریت خود در مدار ۱۰ درجه در اقیانوس هند و خلیج عدن و تنگه باب‌المندب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز