خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

نشست هیات‌ موسس فراکسیون مستقلان بعدازظهر امروز برگزار می‌شود

یکی از اعضای هیات موسس فراکسیون مستقلان از برگزاری نشست بعدازظهر امروز این فراکسیون به منظور اصلاح برخی مواد اساسنامه خبر داد.

مهرداد لاهوتی بائوج در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از برگزاری نشست بعدازظهر امروز فراکسیون مستقلان مجلس خبر داد و گفت: قرار است ساعت ۱۶/۳۰ امروز جلسه‌ای با حضور ۲۱ عضو هیات موسس فراکسیون مستقلان در مجلس برگزار شود.

او گفت: در این جلسه برخی از مواد اساسنامه فراکسیون مستقلان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و نظر اعضا در این خصوص استماع می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره انتخاب نام فراکسیون صحبت خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که درباره مسائل مختلف ازجمله نام فراکسیون صحبت کنیم.

این عضو هیات موسس فراکسیون مستقلان همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال حذف بندی از اساسنامه که به موجب آن حضور اعضای فراکسیون در دیگر فراکسیون‌ها ممنوع خواهد بود، گفت: هنوز اساسنامه، نهایی نشده است و برنامه ما این است که در این جلسه در باره تمامی این مباحث صحبت کنیم.

به گزارش ایلنا، بسیاری از اعضای هیات موسس فراکسیون مستقلان قصد دارند با انتخاب نام «رهروان ولایت» به‌نوعی در راستای احیای این فراکسیون که در مجلس نهم به‌عنوان فراکسیون اکثریت فعالیت می‌کرد، اقدام کنند.

کد خبر : ۳۹۱۴۲۱