خبرگزاری کار ایران

به‌منظور شرکت در اجلاس «فرصت‌های جنوب آسیا»

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک به سنگاپور و مالزی سفر می‌کند

به دعوت مقام‌های عالی و شرکت در اجلاس «رشد از راه تعامل؛ فرصت جنوب آسیا»، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به سنگاپور و مالزی سفر کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ولایتی به دعوت مقام‌های عالی سنگاپور و مالزی و همچنین شرکت در همایش مهاجران آسیایی از روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به این دو کشور سفر خواهد کرد.

همایش دو روزه مهاجران آسیایی با عنوان «رشد از راه تعامل: فرصت جنوب آسیا» روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه در سنگاپور با حضور علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایران به عنوان سخنران اصلی و دیگر مقام‌های کشورهای منطقه برگزار می‌شود که در حاشیه این اجلاس ولایتی با مقام‌های عالی این کشور به طور جداگانه دیدار و گفت گو خواهد کرد.

در همایش مهاجران آسیایی «لی هسین لونگ» نخست وزیر سنگاپور، «رانیل ویکرمیسینگ» نخست وزیر سریلانکا، «ویویان بالاکریشنان» وزیر امور خارجه سنگاپور، «نیتین گادکاری» وزیر حمل و نقل جاده‌ای و بزرگراه‌های هند، «اس. ایسواران» وزیر صنعت و تجارت سنگاپور، «چاندرا بابو نایدو» سروزیر «آندرا پرادش» هند، «ایندرانی راجا» وزیر ارشد وزارت دارایی و قانون سنگاپور، «مانگالا ساماراویرا» وزیر امور خارجه سریلانکا، «تارمان شانموگاراتنام» معاون هماهنگی نخست وزیر سنگاپور در سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی «گوپینات پیلای» رئیس موسسه مطالعات جنوب آسیا و سفیر ارشد در وزارت امور خارجه سنگاپور، «سوبراتا می‌ترا» مدیر این موسسه و بیش از ۱۰۰ نفر از سرمایه داران و بازرگانان برجسته جهانی از کشورهای ژاپن، هند، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، انگلستان، پاکستان و استرالیا حضور دارندکه در مرکز همایش‌های «رافلس سیتی» برگزار خواهد شد.

ولایتی در ادامه سفر به شرق آسیا به کشور مالزی عزیمت کرده و در این کشور با مقام‌های عالی دیدار خواهد کرد و در مرکز تحقیقات استراتژیک این کشور هم ضمن ملاقات با رئیس و مسئولان مرکز، سخنرانی می‌کند.

کد خبر : ۳۹۰۹۰۴