خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در بازدید از کارخانه پاکسان:

واقعیت تولیدی کشور غیر از چیزی است که برخی وانمود می‌کنند

معاون اول رییس جمهور از کارخانه پاکسان تولید کننده محصولات پاک کننده و بهداشتی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز در ادامه برنامه بازدید‌های خود از چند واحد تولیدی، با حضور در کارخانه پاکسان از خطوط تولید و بسته بندی صابون و پودر شوینده بازدید کرد.

کارخانه پاکسان با داشتن حدود ۱۰۰۰ نفر پرسنل در سال حدود ۱۲۰ هزار تن پودر، ۳۰ هزار تن صابون، ۸ هزار تن کف شوی و بیش از ۲۰ هزار تن مواد اولیه شوینده تولید می‌کند.

معاون اول رییس جمهور در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای امروز خود از چند واحد تولیدی گفت: واقعیت صنعتی و تولیدی کشور غیر از آن چیزی است که برخی افراد وانمود می‌کنند.

جهانگیری با اشاره به فضای مثبت و خوب واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور و نیز وضعیت تولید در مسیر خوبی قرار گرفته است و باید سعی کنیم که این فضای مثبت منفی نشود.

وی افزود: اگر همه کمک کنند و با همین فضای مثبت ادامه دهیم، شاهد گزارش‌ها و خبرهای خوب از بخش تولید و صنعت کشور در ماه‌های پس از شهریور خواهیم بود.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به بازدید‌های خود از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: در این سفر‌ها معمولا جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز برگزار می‌شود و موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر : ۳۹۰۲۰۷