خبرگزاری کار ایران

با حکم آملی لاریجانی؛

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد

با حکم رئیس قوه قضائیه، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آئین معارفه و تکریم معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این سازمان گفت: خداوند به عنوان مدیرِ عالم خلقت برای بندگان خود مسیری ترسیم کرده که نباید از این مسیر منحرف شوند.

بهرامی افزود: برای اینکه در مسیر مستقیم حرکت کنیم باید نسبت به حلال و حرام خدا حساس باشیم و از محرمات پرهیز کنیم و نسبت به بیت‌المال چشم طمع نداشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت و توانایی انسان گفت: خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داده و انسان با آن ظرفیت و توانایی که دارد می‌تواند به کمال برسد.

بهرامی با تأکید بر استفاده درست از فرصت‌ها و توانایی‌ها گفت: عمر انسان و توانایی‌هایی که خداوند در درون انسان قرار داده بسیار گران بها است و باید آن را صرف خدمت به خلق خدا کنیم.

وی در ادامه، از رضا فضل زرندی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان تقدیر کرد و گفت: ایشان از مدیران لایق، زحمتکش و فعال سازمان بودند که به دیوان عدالت اداری منتقل می‌شوند.

بهرامی سپس با معرفی ابراهیم مهرانفر به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح وی را مدیری دلسوز و لایق معرفی کرد.

در ادامه، رضا فضل زرندی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از کلیه همکارانم به جهت اقدامات موثری که در این چند سال در زمینه برنامه ریزی عملیاتی، ارتقاء و تثبیت حقوق و مزایای کارکنان، حل مشکلات فناوری و پشتیبانی از بخش قضایی انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ابراهیم مهرانفر معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این آئین گفت: امیدوارم در این مسیر سختی که مسئولیت آن به عهده بنده قرار داده شده بتوانم با مساعدت همه همکاران توفیق خدمت داشته باشم و در جهت جلب رضای الهی گام بردارم.

وی سازماندهی مناسب و تقویت اتاق‌های فکر و کمیته‌های برنامه ریزی استان‌ها، تشکیل کمیته پیگیری برای رصد کردن برنامه‌ها، حفظ سلامت و افزایش توان کارکنان، ارتقای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارکنان، جذب نیرو‌های نخبه و شایسته و استفاده از تجارب پیشکسوتان را از مهم‌ترین برنامه‌هایش در معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح برشمرد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح قرائت و با اهدای لوح و هدایایی از زحمات فضل زرندی تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، مهرانفر پیش از این در سمت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان مشغول به خدمت بوده است.

وی سابقه انتخاب به عنوان قاضی نمونه قوه قضائیه و سازمان قضایی نیروهای مسلح را در کارنامه خود دارد و در سال گذشته نیز به عنوان فرمانده نمونه بسیج قوه قضائیه انتخاب شده است.

کد خبر : ۳۸۹۷۱۱