خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رحیم صفوی به سرلشکر باقری تبریک گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر حسن باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی طی پیامی انتصاب سرلشکر محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار دکتر محمدحسین باقری رییس محترم ستادکل نیروهای مسلح

سلام علیکم؛ 

ارتقا و انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «ریاست ستادکل نیروهای مسلح» که بیانگر حسن اعتماد فرمانده معظم کل قواست را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

سوابق ارزنده در دوران دفاع مقدس، نقش‌آفرینی موثر در عرصه‌های مختلف مدیریت راهبردی در نیروهای مسلح و نیز برخورداری از علم و دانش کارآمد ژئوپلیتیک دستمایه‌ای است که سربلندی و موفقیت جنابعالی را در مسئولیت خطیر فراروی نوید می‌دهد.

انتظارات ابلاغی فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب جنابعالی نقشه‌راهی است که عمق اهمیت و حساسیت مسئولیت فراروی را ترسیم می‌نماید.

ارتقای هماهنگی، آمادگی، چابک‌سازی ساختاری نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی امنیتی، اشراف اطلاعاتی، آمادگی عملیاتی، تنظیم و بروزرسانی راهبردهای دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح در راستای اهداف استراتژیک نظام جمهوری اسلامی از جمله موضوعاتی است که ان‌شاءالله با حسن مدیریت و اهتمام جنابعالی و دعای برادر شهیدتان – سرلشکر شهید حسن باقری- محقق خواهد شد.

عزم و اهتمام حوزه دستیاری و مشاورت عالی فرماندهی معظم کل قوا در ارائه پیشنهادات کلان جهت تقویت ستاد کل و سایر نیروهای مسلح متضمن همکاری این مجموعه با ستادکل نیروهای مسلح است که ان‌شاءالله بیش از پیش تداوم خواهد داشت.

سربلندی و موفقیت آن برادر ارجمند را در مسئولیت فراروی تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.

کد خبر : ۳۸۷۱۶۷