خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۱۲۲

روز جهانی قدس در ایران در حالی با حضور پرشور روزه داران ایرانی برگزار شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از شروع این راهپیمایی‌ها به پوشش این خبر پرداختند.

به گزارش ایلنا، تنها در ساعات اندکی پس از آغاز رراهپیمایی پرشور مردم ایران در روز قدس، این حضور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.

روزنامه تایمز آف اسرائیل با انعکاس خبر راهپیمایی روز قدس نوشت: ایرانیان در سراسر کشور با شعار «مرگ بر اسرائیل» در آخرین جمعه ماه رمضان نسبت به اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل اعتراض می‌کنند.

این روزنامه در وبسایت خبری خود نوشت: قدس نام عربی-تاریخی اورشلیم است و ایرانیان این نام را بر روی آخرین جمعه ماه رمضان برای ابراز حمایت از فلسطینی‌ها و تاکید بر اهمیت اورشلیم برای مسلمانان گذاشته‌اند.

خبرگزاری هاآرتص نیز با پوشش خبر راهپیمایی مردم ایران در روز قدس نوشت: ایران در پلاکاردهای روز قدس گفته است که اورشلیم تا ۲۵ سال آینده از نقشه جهان محو می‌شود.

این خبرگزاری با تکرار حرف احمدی‌نژاد نوشت: رئیس جمهور سابق ایران می‌گفت اسرائیل باید از صفحه روزگاه محو شود و این جمله اغلب به عنوان یک انگیزه کلیدی برای اسرائیل جهت فشار وارد کردن به برنامه هسته‌ای ایران به کار می‌رفت.

هاآرتص همچنین به متن بیانیه پایانی این مراسم در بین راهپیمایی کنندگان قدس اشاره کرد و گفت: در این این بیانیه گفته شده اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری اسرائیل حیوم نیز نوشت: روز جمعه ایرانیان با سوزاندن پرچم اسرائیل و سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، شمایلی از رهبران هر دو کشور را به آتش کشیدند.

این خبرگزاری با اشاره به اعلامیه نیروی کار اقدام مالی FATF گفت: بر اساس این اعلامیه ایران در لیست سیاه باقی می‌ماند و دلیل آن نگرانی از خطر تامین مالی تروریست توسط ایران و تهدید مالی بین المللی از سوی این کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز