خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

مجمع زنان اصلاح طلب درگذشت علی دادمان را تسلیت گفت

مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی، درگذشت علی دادمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  سوره احزاب، آیه(۲۳)

سلام بر اسوه‌های صبوری و مقاومت، خانواده بزرگ ناظری و ذاکر بانوان نمونه‌ای که درس دریافت و معرفت  إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ را به نمایش گذاشتند و با فداکاری وایثار خود ثابت نمودند که پایداری و صبوری، نشان از باور عمیق به بازگشت به سوی معبود یکتا دارد. سرکار خانم ناظری مادری که با از دست دادن همسرش، وظیفه پدری و مادری را در حق فرزندانش به کمال رساند تا شاهد رشد و شکوفایی حاصل عمر خود باشد و اینک یکی از آنان را آماده  سفر الهی  کند و بار دیگر  در داغ از دست دادن فرزند رشیدش خاطره شهادت همسرش را، نظاره‌گر باشد و سرکار خانم دکتر زهرا ذاکر (دادمان) که در آغاز این راه پر فراز و نشیب، در عنفوان جوانی به سوگ همسر جوانش نشسته است و آینده فرزند شش ساله‌اش را نظاره می‌کند.

آنهایی که به همه زنان نشان خواهند داد که مقاومت و صبوری را زنان ایرانی از الگوهای فراوانی که پشت سر گذاشته‌اند، آموخته‌اند و اینک مسئولیتی جدید و رسالتی سنگین بر عهده دارند تا به همه  زنان و دختران جوان بیاموزند که درک و دریافت و فهم صحیح از نظام آفرینش است که زندگی را معنی می‌بخشد.

درود خداوند منان بر شما عزیزان، درود بر صبر و پایداریتان. خدای عزیز به پاس این صبوری‌ها روح بزرگ مرحوم مهندس علی دادمان را بهره‌مند از خوان بی دریغ و رحمت واسعه‌اش سازد و به شما مادر و همسر عزیز صبر و اجر پاداش دهد. آمین«.

کد خبر : ۳۸۵۸۵۸