خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

عقبه تروریست‌ها را در هرنقطه‌ای هدف قرار می‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی گفت: با توجه به استقرار مراکز اصلی تروریست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، سردار محمد پاکپور با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با این تروریست ها در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهار داشت: همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است، درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست های مسلح، منجر به کشته شدن تعدادی زیادی از عناصر تروریست از جمله چند نفراز مسئولان و فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض کرده بودند، شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

وی در پایان افزود: رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل در کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه‌ای به شرارت های آنها خواهند داد.

 

کد خبر : ۳۸۴۷۲۲