خبرگزاری کار ایران

در پیام‌های جداگانه؛

سازمان‌های مختلف مقاومت فلسطین به لاریجانی تبریک گفتند

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۷۶

سازمان‌های مختلف مقاومت فلسطین در پیامی انتخاب لاریجانی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، رهبران رسانه‌های مختلف مقاومت فلسطینی در پیام‌های جداگانه انتخاب آقای علی لاریجانی به ریاست مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفتند.

زیاد الصغیر- ابوحازم- دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در پیام خود از مواضع اصولی رئیس مجلس شورای اسلامی در قبال آرمان و مقاومت فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی و برنامه‌های یهودی‌سازی و شهرک سازی این رژیم تقدیر به عمل آورده است.

همچنین خالد عبدالمجید دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین ضمن ابلاغ تبریک فرماندهان و رزمندگان جبهه مبارزه مردمی فلسطین از ایفای نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از مبارزات ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس و حمایت‌های تاریخی جمهوری اسلامی در تقویت جهاد ملت فلسطین قدردانی کرده است.

همچنین احمد جبرئیل دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین در پیامی دیگر انتخاب لاریجانی برای سومین دوره پیاپی به ریاست مجلس شورای اسلامی را حاکی از اعتماد بزرگ ملت ایران به وی دانسته است.

وی در پیام خود با اشاره به شرایط حساس و دشوار کنونی برای امت اسلامی ابراز داشته است که استکبار جهانی اعم از حاکمیت آمریکا و صهیونیسم جهانی و هم پیمانان منطقه‌ای آنان برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی و انحراف آن از اصول و اهدافش در مبارزه با ظلم و سربلندی اسلام و عزت مسلمانان به توطئه مشغول هستند.

همچنین فهد سلیمان معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین در پیام خود از حمایت جمهوری اسلامی و پارلمان اسلامی ایران از ملت فلسطین در مبارزه و مقاومت علیه سیاست‌های استعماری و استکباری رژیم صهیونیستی قدردانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز