خبرگزاری کار ایران

سرلشکر رحیم صفوی:

توسعه ناجا در گرو مشارکت دولت و مجلس است

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه نیروی انتظامی با مبنا قرار دادن تدابیر مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است، گفت: عملی شدن برنامه ششم ناجا با مشارکت دولت و هماهنگی مجلس شورای اسلامی، می‌تواند به پیشرفت و توسعه آن منجر شود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر "رحیم صفوی" در راس هیئتی با حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی و نیز پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، در جلسه ای که با حضور سردار "اشتری" فرمانده ناجا و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی برگزار شده بود، شرکت کرد.

در این جلسه، ابتدا سردار "اشتری" گزارشی از اهداف، برنامه ها و ماموریت های این نیرو را ارائه و پس از آن تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی، برآوردهای تخصصی در حوزه ماموریت های خود را بیان کردند.

در ادامه ، سرلشکر "رحیم صفوی" ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ابراز خرسندی از دیدار با فرماندهان و مسئولان ناجا اظهارداشت: نیروی انتظامی با مبنا قرار دادن تدابیر فرمانده معظم کل قوا و حرکت در آن راستا در حال پیشرفت است؛ الحمدلله در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ ، پیشرفت بهتر و کارکرد مناسب‌تری داشته که این جای تشکر دارد و نشانگر قوت فکری شما است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، فلسفه این گونه بازدیدها را ارائه پیشنهاد به مقام معظم رهبری جهت تقویت رده های مورد نظر عنوان کرد.

سردار صفوی، همچنین برنامه ریزی های ناجا از قبیل برنامه سال ۱۳۹۵ و برنامه ششم توسعه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: عملی شدن برنامه ششم ناجا با مشارکت دولت و هماهنگی مجلس شورای اسلامی می تواند به پیشرفت و توسعه آن منجر شود.

 

کد خبر : ۳۸۱۵۱۹